Seeeg dag...

Suck... vad kan man göra egentligen? Det är piss väder ute och man blir genomblöt när man går ut. Är gode seg och för sliten för att göra nå vettigt....
Sitter för tillfället och kollar på Nya Tider på 4:an. Fatta länge sen man såg det. Men det är ganska kul, lite såpa time.
Ikväll ska jag och kolla på när syster dansar. Ska bli skoj, var väl 3 år sedan jag jag henne dansa sist. Ska köpa en blomma och ge henne sen. Men innan dansuppvisningen ska jag och Micke fara till lägenheten på Skurholmen och mäta lite så vi kna börja planera lite inköp och sånt.
Nä nu ska jag göra nå vettigt,  ska lära Ferdinand någon ny cirkujs konst eller nå så får han lite stimulation iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0