Sandön idag

Idag ahr jag och Camilla varit ute på Sandön i Mickes familjs stuga. Micke jobbade så han följde inte med men Mickes föräldrar, bror, moster och morfar var där.
Jag och Camilla busade mest med Ferdinand och Troja. Det var full fart på Troja och direkt hon hoppade in i bilen när vi skulle hem så brann hon av och sov ihoprullad till en liten boll under Ferdinand. Så han fick stå och luta sitt huvud mot fönstret. Det såg så gulligt ut.
Nu är det inte länge kvar tills vi får nya lägenheten *längtar* då ska vi ta Troja på foder i samma sväng. Ska bli super skoj med en hund med lite fart i och inte som Ferdinand som bara sover och inte alls märks av om han är hemma eller inte.

Imorgon ska jag äga Troja över dagen för att hennes ägare ska iväg till Happis. Så då sk ajag dra med Camilla också på äventyr i skogen:D Fast det beror lite på hur vädret ser ut men iaf. Blir att grilla lite korv och lite sånt mys pys. Har hittat en fin liten eldstad på Ormberget som man kan elda i. Det finns ved alldeles bredvid så då kan man mysa på lite där.

Jaja nu ska jag ner och låssas vara lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0