Lycklig

Idag har jag, Micke och Trojas ägare pratat lite och vi har kommit överens om att jag och Micke ska få ha troja på foder när vi flyttar tills sommaren. Ska bli jätte spännande och jag ser verkligen fram emot det. Då kommer ju både Ferdinand och Troja ha sällskap av varandra hela dagarna, kanske Ferdinand kan lära Troja hur man tar det lugnt också. Det är hon inte så vidare duktig på.

            

Bus time                        Slöar                                Titta vad jag hittat


Sitter och kollar på min älskling när han spelar gitarr. Han är jätte duktig tycker jag och han är så grymt sexig när han sitter och spelar. Varför jag tycker det vet jag inte men det är nånting, jag gillar verkligen att titta på han när han spelar. My sexy guitarr hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0