Familje mys

Nu är jah hemma i staden igen. Eller hemma hos svärmor och svärfar men det är ju mitt hem just nu. Ganska skönt att få umgås med Micke varje dag igen och ha någon att kramas med på kvällarna.
Idag har jag och Micke varit på Ikea och kollat lite vad vi ska köpa till nya lägenheten, men vi köpte inget, inte ens en ljusstake. Fatta duktig jag var. Men då gick vi till Djurmagazinet och där köpte jag ett Retriver koppel och hundgodis på lösvikt för 100 kronor exakt. Sen var vi tvungna att fara till Candy World. Massor med godis kan man ju lugnt säga. Hade gärna velat ha en 2kg daim men dom kostade ändå över 200 kronor så min husbonde tyckte det var onödigt.
När vi kom hem så hade svärpäronen gjort bakpotatis, fläsk filé och nån go sås och lite sallad till middag. Det var helt fantalastiskt gott. Nu sitter vi och slö kollar lite TV och tar det lugnt. Blir väl sängen snart skulle jag tro. Känner mig verkligen inte fräsch, yr, ont i huvudet och allmänt dåsig. Vet inte varför, har kännt mig så 3 dagar. Men innan dess hade jag kännt så i 1 vecka några dagar tidigare. Men men det går väl över, det är bara hoppas på det bästa.

Alltså vissa personer daltar som fan med djur, som att personerna pratar med en nyfödd bäbis typ, så där ljus på rösten o allt är så snutte gull, kan bli ganska less på höra det 24 timmar om dygnet ibland. Och sånna där personer som ska ge och ge djuren allt möjligt gott bara för att dom är söta? Jag menar hur feta och jävliga kommer itne djuren se ut efter en stund?!? Och varför lyssnar inte folk på djurens ägare?!? Folk som itne har djur borde väl verkligen lyssna på ägarna som vet vad som är bra och dåligt för djuren... Suck säger jag bara.

Jaja nu ska jag kolla lite TV och ha lite familje mys.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

2008-03-08 @ 21:37:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: A s t i i i

Rolig dag!

2008-03-08 @ 21:50:29
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0