...

Ja då var det dags att skriva lite igen. Skrev ett inlägg för några dagar sedan som jag glömde skriva rubrik på och när jag skulle förhandsvisa det och sen skriva lite mer så försvann det och då hade jag skrivit jätte mycket. Jag blev gode förbannad då för jag hade gjort massa fint på texten och skrivit svin mycke. Blev så less att jag gick ut med Ferdinand då istället. Men nu är det en ny dag med nya krafter.

Igår kväll var jag och Micke ensamna hemma. Hans föräldrar var hos hans moster och var där hela kvällen. Så vi fick lite tid för oss själva tillsammans vilket var väldigt behövligt. Vi for och handlade och gjorde värsta goa middagen tillsammans. En förätt som var en toast med skgenröra, räkor och gravad lax, dekorerad med dill och gurka. Helt fantastiskt gott. Medans jag gjorde den så gjorde Micke fläskfilé och klyftpotatis, så grymt gott. Jag gjorde även en gorgonzolasås som var fantastiskt god. Måste ju tillägga här att den var på Lindas recept men med lite Malin style.

Nu kom Micke på att vi ska ut till hans stuga på Sandön. Ska fara och hämta Troja också så får hon springa.
Har hunnit på morgonen duscha, vara ute på Ormberget med Ferdinand och Troja och ätit frukost innan Micke vaknade. Det känndes som att jag ahr ett mycket mer aktivt liv än han. Han bara sover bort det:P haha vad elak jag är nu. nå men nu ska jag iväg.
puss o hejs

Kommentarer
Postat av: mejlin & liam

jorå luungn bara lungn nå skaru få sitta barnvakt alltid =)

2008-03-24 @ 12:01:04
URL: http://www.zazzy84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0