Vilken underbar dag...

Tjohoo idag har jag fixat det sista med håret så det blev lite tjockare. Känna helt fantastiskt bra:D
Har provat åka inlines med Elins hund Mira idag. Kan säga som så att jag trodde jag skulle dö i början. Hon hoppade och studsade, skälle och nafsade i mina inlines men efter en stund så slutade hon och sprang bredvid mig jätte fint, slakt koppel och allt. Jätte duktig var hon. Vi åkte till min faster som bor nästan längst ner på Hertsön så där fick vi oss lite vatten. Vilket var väldigt behövligt. Sen när vi skulle därifrån ja då var det samma visa igen, hoppade o dampade en liten stund, men sen så lugnade hon ner sig. Slutade ju emd att jag fick dra henne sista biten:D kändes helt underbart ju:P

Har varit och kollat på Camilla idag också. Hon var på sin studentbal idag nämligen. Hon var jätte fin, tog några bilder men tyvärr så fick jag slut batteri i kamera jävuln *arg*
Men Camillas mamma sa att jag skulle få bilderna hon tog också så då blev jag gladeli glad glad.

Efter balen i piteå åkte vi hem till Luleå igen och skulle ätas middag, det slutade med en mysig måltid på kulturens hus i restaurangen där. Gott som fan:D

Och nu när kvällen lider mot sitt slut had ejag tänkt fara på partaj men har tyvärr fått skallebank som fan så då blir det inge party. Ska emd hundarna till Lulviken eller Storsand så får dom bada lite:) kan bli väldigt intressant. Ska knyra fast Ferdinand o Troja i varadnra så får Ferdinand springa i vattnet lite också:) kanske han kommer på att det egentligen inte är så farligt som han tror det är.

Jaja puss o hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0