Världens Bästa Midsommar?

Ja nu var midsommar över iaf. Egentligen är det inget speciellt med Midsommar tycker jag. Bara en ursäkt för att få festa, sluta tidigare ev. vara ledig från jobbet. Men trots det så kan jag inte undgå att umgås med mina vänner och festa till lite. Iår tror jag det var det mysigaste och trevligaste midsommar firandet jag någonsin varit med om. Jag, Micke, Alex, Sussi, Sofie och Anton var hos Alex föräldrar i Persön. Stort fint hus, en gammal ladugård och ett litet gästhus på tomten alldeles bredvid Persöfjärden. Solnedgång vid vattnet. Fantastiskt. Alex snälla pappa drog ut nå stora högtalare från ladugården/garaget och körde igång lite sommar musik  medans vi grillade. Vi satt ute och åt och hade det super trevligt.
Efter maten var det dags att bada lite badtunna. Super skoj och trevligt var det. Det bästa på hela kvällen tror jag var att ingen av oss var riktigt full, utan dom som drack bara drack lite och när dom var salongsberusade så var det nog. Svin jävla trevligt hade vi. Är riktigt riktigt nöjd med denna midsommar.

Jag och Micke drog iväg från Persön ganska tidigt och åkte till mamma och pappa i stugan senare på kvällen. Hundarna busade för fullt och där fick vi lite jordgubbar. Fantastiskt.Vi var där och filosoferade lite om midsommardagen eftersom att dom ev. skulle ha kommit ut med båten deras mot stan om det var väder.
Nu är fallet så att det blåste för mycket på midsommardagen för att dom skulle vilja köra båt till Klubbviken där vi var. Det var 80 års kalas för mickes mormor. God mat, hela tjocka släkten och även en av kusinernas flickvän. Svin trevlig tjej det där alltså:D

Jaja nu ska jag ut med hunden.

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej. Verkar som om du hade en trevlig midsommar. Min var enbart trött. Sov i stort sett hela midsommar - men behövde antagligen det.



Nästa fredag kommer jag till Luleå och stannar en dryg vecka. Hoppas vi får tillfälle att träffas.

Kramar! /Bj.

2008-06-27 @ 11:26:31
URL: http://bjornsblaablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0