Natthelg+magsjuka:(

Jag är så arg, skulle jobba natt i helgen, ville faktiskt det ganska mycket, det ger lite mer pengar än att inte jobba alls ju. Men tyvärr så måste ju min mage gå o kruppa ihop så nu ligger man hemma emd någon form av magsjuka, känns käpprätt åt helvete! Jag blir så förbannad! Varför ska man alltid bli sjuk när man som minst vill det? Men det är väl så med dom små bacillerna... dom känner av vilka som inte vill bli sjuka så hoppar dom till den personen och förpestar dennes tillvaro. Baciller borde på nå vänster utplånas tycker jag. Men hur?!? Är det någon som har nå tips o idéer så är det bara höra av sig. Så kanske man kan utplåna dom små svinen om man har riktigt tur.

Har precis tvättat håret också, Kan säga att det är ju ett projekt för sig, det lär ju ta hela dagen innan det har torkat, jaja jag ska ju ändå inte göra nå vettigt så då gör det inget.
 
Funderar på ta bilen till Kronan elllr nå o släppa hundarna där i skogen så dom får springa ochbusa av sig lite. Eller om man tar Hertsö träsk så har dom vatten som dom kan fara o bada i ock´så. Ska kolla om det är någon som ids följa emd så slipper jag hålla reda på hundarna. Micke har ju farit iväg till stugan i Klubbviken och såklart ville han itne ta med hundarna. Han tyckte att han itne hade tid att hålla reda på dom. Men dom springer inte många meter från gården om det inte är nån hare eller nånting som lockar. Men då går det ändå inte att få stopp på hundarna när dom väl fått nos för haren. Och det är även massa andra där i stugan så då hade ju dom säkertligen hjälp han att hålla reda på dom. Men men det är dagens killar i ett nötskal!

Jaja nu ska jag lösa dagens små problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0