Hundarna i mitt liv

Satt och funderade på vilka olika hundar som egentligen finns och har funnits i mitt liv. Det blir ändå några stycken.

Fösta har vi då Ferdinand (Karelare/Stövare) såklart. Min alldeles egna favoritigaste snyggaste lilla gosenalle.


Sen har vi Troja (Amstaff/Labrodor) som har för tillfället har på foder. En helt fantastisk liten tjej som vet vad hon vill.


Zeke (Alaksan malamute/Sebirian husky) är också en helt fantastisk kille som har kommit in i mitt liv. En grym träningskompis.


Älgjägarn Sasse(gråhund/hälleforsare?) som också är en byfåne är ju bara sååååå söt!


Tigern (schäfer) var en grymt fin hund som tyvärr inte finns kvar nå mer:( Han blev sjuk så han fick fara till hundhimmlen.  Men han kommer alltid att ha sin speciella plats i mitt hjärta.


Ja det där var bara några få olika  hundar. Vi har massa mer som jag inte har nå bilder på på just den här datorn men jag ska se till att fixa det så ska jag göra en fortsättning:)

Kommentarer
Postat av: Ester

Hej Ester har! fina vovvar :)

2008-07-22 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0