happy time

igår hade vi skiftlags fest med jobbet, så grymt jävla kul alltså. dom som ville for o kollade trav på dagen men de hoppade jag över. Sen var det kolla fotboll när sverige förlorade mot spanien, det var ju lite mindre bra. jag är inte så brydd i fotboll så men nå är de ju lite tråkigt när sverige förlorar. Sen var det dags att åka till farmen i boden o äta. var typ buffé o de va super god mat. Sen var de party för hela slanten. Hade förjävla kul alltså. Dansade svin mycke med en kille från jobbet. han var då en av dom bättre dansande killarna jag har sett i mitt liv så de gillade vi;P efter några öl så blev de borden, hur många som hellst dansade på borden. Svinakul:D
hade tänk gå ut o se Hurriganes men mötte massa kollegor som sa att dom inte var nå bra alls så jag hoppade över det. Dansade ist med min man för kvällen:P hahaha
Träffade massa folk jag känner också. typ alla var där:P

Vi fick ju åka buss till lule så när vi kom till lule gick jag o min dans-vän o åt på matstället, svin mycket folk, folk skrek o hade sig o de va hur enerverande som hellst, fasn de va nån gubbe som gick över bordet vårat, hur svinig som hellst.

jaja nu ska jag ut med troja en sväng. Ferdinand bor ju hos min faster nu när troja löper. Känns jätte tråkigt att de är han som blir utsatt när de är hon som löper men tyvärr så blev de så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0