En dag på jobbet

Tjohoo... en kollega tog med sig sin dator till jobbet idag. Så nu när jag inte har något att göra på jobbet så kan jag sitta här och skriva lite. Fatta snäll han är kollegan som tillåter mig umgås med hans dator. Men det är ganska bra för då har jag något att göra + att jag inte somnar. Har inte sovit nå inatt så jag är ganska trött. Somnade på en stol här i matsalen ett tag o sov ca 30 minuter. Så grymt skönt.

Hade tänkt fara till hertsöträsk med hundarna idag efter jobbet men vädret är piss dåligt ute så om det inte blivit bättre till kvällen när jag slutar så hoppar jag nog över det.
Märkte igår kväll att Troja har börjat löpa. Ferdinand har varit helt galen och tokig i henne hela gårdags kvällen så jag fick stänga in han i vardagsrummet under natten för att få lite lugn och ro.

Nä nu ska jag vara social mot mina kollegor.

Puss o hej lever pastej

Kommentarer
Postat av: madeleine

älskar dig också! :)

2008-06-01 @ 22:10:38
URL: http://madeleinebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0