varför sån uppståndelse över julen?

Alltså jag fattar verkligen inte vad som händer. Varför är alla så helt galna när det börjar vankas jule-tider? Barnfamiljer förstår jag, men när man nu är vuxen, har inga barn i familjen eller släkten, varför ska man då härja så mycke över julen? Man får massa saker som man inte vill ha, man köper massa skit saker och ger bort som personen i fråga ändå inte vill ha. I år ska jag fira jul helt själv bara med mina hundar och göra det till en super skojjig dag för oss tre. Känner inget sug alls till att umgås med massa folk, iofs så blir det att vara i byn i år med mamma pappa o syrran men ändå. Bara jag och hundarna och något kul äventyr även för dom. Inte bara äta äta och äta ännu mer som man gör annars. Vi ska dra ett rejält träningspass ist. Sova ute i nån stuga mitt i skogen låter itne helt fel det heller.

Jag är bara så jävla spy less på allt som har med julen att göra. Vet inte varför, har aldrig kännt så här förut. Håller jag på bli knäpp?

Kommentarer
Postat av: Maija

Julen är ett satans otyg :)

bojkotta deeeen låter ljuvligast!:D

2008-12-05 @ 23:56:31
Postat av: Emma

Jag tycker bara det är mysigt med jul helt enkelt :) Men nåt år var jag också helt less på julen.

2008-12-07 @ 22:39:08
URL: http://drawntoblack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller fullständigt med dej

2008-12-11 @ 22:31:09
Postat av: Åke

Det var jag som hade förra inlägget

2008-12-11 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0