trevlig afton

igår kväll drog jag förbi danne i brist på annat. han hade nån form av fest. sandra vart också där så jag had enågon att umgås med. lämnade tillbaka nå filmer till joel också som han hade glömt hos mig för nån dag sen. känns som att jag fick mycket seriösa saker uträttade ändå.
efter en stund fick danne o några av hans vänner för sig att dom skulle till finland så dom drog iväg. då drog jag o sandra iväg också. vi for till kronan och släppte troja en sväng innan jag lämnade henne på skuris hos micke, som visserligen var o jobbade, men ändå. sen for vi till veronica o surrade lite emd henne och jag fick se hennes lägenhet. ny tapetserat var det o hon hade gjort det själv. så nu evt jag vem jag sak ringa om jag behöver hjälp med såna saker:D
sen blev de olivers. där träffade jag två ssab människor som jag inte minns namnen på (skäms) jag o sandra drog o dansade o minglade runt bland folket. trevligt trevligt.  efter ett tag stötte jag på Göran och Jimbo som jag jobbade med i sommras på Ssab. var svin kul att träffa dom, har knappt sett  till någon från mitt lag sen jag slutade där. efter en stund kom janå (även han ssab nisse) så jag o han o jimbo dansade o härjade runt lite.
kvällen tog slut o jag fick agera chaffis¨.

fan vad duktig jag är egentligen som kan gå på krogen o vara nykjter. Det är verkligne itne alla som klarar av de:P haha jag är lite av de bästaste ändå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0