Nu är det bevisat...

... att hundar kan klättra i träd. Satt och dum kollade lite på facebook igår eller i förrgår och hittade en bild på en hund som klättrar i träd.

så det många människor säger att hundar itne kan klättre i träd är ju tydligen inte sant. Vissa kan faktiskt göra det, även om dom flesta inte kan det. Kan du erkänna att mina två inte kan det. Visserligen har jag aldrig försökt lära dom heller. Funderar på om man skulle lära troja klättra i träd. hon är ju ganska lättlärd ändå. frågade henne om hon ville lära sig det. Hon suckade och tittade på mig som att jag vore dum i huvudet så antagligen vill hon inte lära sig det.

pappa skulle komma till jobbet idag en sväng så jag ska tvinga han hem hit också så får han hjälpa mig sätta upp ett ljusnät jag ahr köpt:) han vet itne om det än så det blir en fin överaskning till han:D

jaja nu ska jag försöka fixa till mig lite, sen ut med trojjisen och sen iväg o jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0