jobb och sjuk

har jobbat i helgen på lördag även fast jag hade feber. söndagen kan jag säga var gansak lugn. men ändå bättre än lördagen. var iaf så pigg att jag orkade fara till Persön och äta middag hos alex föräldrar. gott som fan o skönt som fan att slippa laga mat men ikväll ska jag laga lite mat så jag ahr lunch på jobbet i veckan:D

min granne som även är en gammal basket kompis till mig var in på jobbet mitt idag o handlade. Hon tyckte vi skulle gå en sväng med hundarna tillsammans nån dag. Tyckte det lät som helt strålande idé. slippa gå själv i mörkret är jävligt skönt. träffade henne nu utanför porten när jag kom hem från jobbet. så vi ska eventuellt ta en pomiis lite senare. jag ska ut och dra däck med troja innan så hon gör sig av med överflödig energi så hon är lite lugn senare. hon jag ska ut o gå med har ju också en hund så just därför ska vi ut o dra däck innan. en vit schäfer som är svin söt:D

jaja nu ska jag kasta i mig nå mat o sen ska jag o trojjisen ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0