Dundret


Tjohoo nu har jag precis kommit hem från Dundret. Jag och en kompis åkte dit igår kväll och har åkt bräda hela dagen idag. Var svin skoj. Kan ju säga som så att det märktes att jag itne åkt på typ 4 år. Men kul var dte iallafall. Lär ju ha världens träningsvärk imorgon:)
vi träffade polarens kollega och hans tjej i backen. hon var också nybörjare på bräda så jag och hon åkte till barnbacken och ägde den:D var mycket bättre att åka i den, blåste mindre och var inte alls lika isig som dom större backarna. jag och kompisens kollegas flickvän bytte numer också så vi ska dejta upp och fara och åka här hemma i luleå och bli svin dukitga hade vi tänkt:D sen ska vi spöa hennes gubbe i snö-bräde åkning;P visserligen tror jag inte det komemr gå så jätte bra men man kna ju hoppas iaf:D haha
Orkar itne skriva så mycket för jag är typ dödast och ska gå o lägga mig o sova nu, men kortfattat så har jag haft det svin skoj och sånt här måste jag börja göra lite oftare:D

dum som jag avr så glömde jag att fota i backen men några små bilder blev det iaf:D


Hotell rummet



Jag hittade värsta söta renen som jag var tvungen att fota när vi var ute och kollade in Gällivare


jag i bilen på väg hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0