Äventyr och road trips:D

jadu...  här för nån dag sen, juldagen tror jag det var till o med så for jag o camilla till älvsbyn till ulli o magnus. Svin skoj att träffa dom, var länge sen sist. vi spelade wii spel typ hela kvällen o så. vilka vackra människor dom är alltså. det första camilla sa åt mig när vi åkte från dom var att dom måste vi träffa igen. så det kändes jävligt bra att hon gillade dom där tokarna:D men anledningen till att vi for till älvsbyn från första början var att vi skulle äta middag med dom, så hur gick det då när alla restauranger i älvsbyn ahr stängt typ? Jag o camilla köpte emd oss maxmat från luleå och åkte med det till älvsbyn:D haha det var nästan lite humor:D men nå var det varmt o gott när vi kom fram iallafall:D

nä nu ska jag packa lite saker. ska till Gällivare nu idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0