kan inte sova....

Jaha nu sitter man här mitt på tidiga morgonen vid burken och funderar på när i hela fridens namn man ska kunna sova egentligen. Det går bara inte, vaknade för några timmar sen, gick på toa o drack lite vatten o sen gick jag o la mig igen. Men icket att jag kunde somna igen. Och försöka sova nu är väl ingen idé. Funderar på gå ut med hundarna på en lång prommis i skogen elelr nå så här på morgonen så f¨r man kanske se nån sdoluppgång eller nå om man har tur. Men samtidigt känner jag mig för trött för det.
Men men nu behöver jag ju inte oroa mig över att jag kommer bli "tvungen" att vakna för att ringa till Vårdcentralen o boka tid där nu på morgonen. Nu är jag ju redan vaken:) Hoppas för allt i världen att jag får komma dit redan idag. BEhöver som det om vi säger så.
Är ledig imorron...öh jag menar idag. Ska nog hjälpa Vickan att rensa ur hennes föråd idag en sväng. Alexandra skulle vara hundvakt åt nån rottis tik på just under året så vi ska ut o promenera. Bra träning för Troja. Men dom ska inte få hälsa. Ferdinand ska få leka lite med henne om han nu skulle vara intresserad, vi får väl se:P

Pratade med Ulli igår kväll så vi bestämde att hon o Magnus skulle komma hit i helgen. Dom skulle ta med sig valparna också. Ska bli grymt jävla skoj:) Dom skulle lämna Bella i bilen medans vi är inne hos mig. Det är som lika, risken för bråk mellan Bella och Troja är för stor annars.

Surrade med  Mattias på msn precis, vi ska ut o ta en morron prommis med mina hundar o ta en morron rök. Han hade visst inte heller hunnit somna än:P
Så nus ka jag pälsa på mig så ska jag ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0