tjejkväll, gym och seriös dag:)

i förrgår var jag hos angelica som jobbade på ssab i sommras med mig, eller vo var i olika lag men träffades ibland lite. fan så klu de var. åt fruktsallad o glass o drack kaffe. vi skulle kolla bonde söker fru men vi surrade ist. hon hade en jätte fin lägenhet, var första gången jag var hem till henne. hade iaf en helt underbar kväll:)

igår efter jobbet så slet ronny med mig på gymmet. fan så skönt  de var att röra lite på sig. Kan då säga som så att de känns att jag itne rört mig på länge. hojja.... Men nu ska jag börja träna o sen ska jag fan bli fit, ska bli en av dom snyggaste i stan:D

idag ahr jag haft en helt seriös dag, har vart på  banken och beställt ett nytt bank kort för mitt har gått av (fråga inte vad jag gör med mina kort för de vet jag inte), sen ahr jag hjälpt en kmpis att städa ur hans lägenhet för han skulle flytta, de gjorde jag tillsammans med sandra:) gick ganska fort fast vi är inte helt klar än:P vi tar resten i veckan:) sen var det luncha med Malin och Liam. Han har börjat gå nu och är riktigt duktig på de. jätte kul att se hur den lilla pojken växer, och snabbt går det:) sen var det frisören som gällde, har kännt jag börjar bli långhårig. (första gången jag säger det) så nu har jag bara fixat till frisyren lite. Blev lite annan frisyr än tidigare, inte helt som jag tänkt mig men ändå helt okej tycker jag. och nu är jag hemma och väntar på att pappa ska komma. Han och mamma ville äga Ferdinand i helgen så han ska ta med han. Ska bli gode skönt att vara lite hundfri. Man är ändå ganska låst när man ahr hund. FÅr se hur det känns nu att vara helt ensammen. Micke har ju lill Trojisen så jag blir verkligen helt själv. Men det kan vara skönt de också.
Har börjat tvätta lite nu så nu ska jag fortsätta med det och börja städa. TÄnkte ta och göra en stor städning i brist på annat. Men det blir ju fint sen så det blir slltid klu i slutändan även fast själva städningen är grymt tråkig.

jaja nu ska jag sätta igång så jag får nånting gjort.

Kommentarer
Postat av: Sue

Tja bruden. Sugen på en ny bloggdesign. Gå in på min blogg och var med och tävla. Kommer ha några utlottningar i veckan! Bara ett tips!



kram

2008-10-26 @ 21:56:46
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Ester

Hej Malin, Ester har :)

Du jag funderar sa mycket pa att skaffa hund nar jag kommer hem jag ar verkligen sa sugen :) ar de svart och ha hund i lagenhet? hur stor har du nar du har tva st?

2008-10-28 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0