Livet i stort

Ja då var det dags att skriva några rader igen. Är inte så¨bra på det men nu tänkte jag att  jag skulle ta mig några minuter till det.

Jag är grymt glad sen Fredagen. Jag for hem till syrran och jag hon och Fia förfestade hemma hos henne och sen drog jag och Fia till Olivers. Syrran och två av hennes vänner kom dit lite senare. Det var grymt kul var förjävla länge sen vi gjorde nånting vi tre tillsammans. Vi träffade massa roliga människor... vissa av dom var ganska äckliga också mendom flesta var jätte trevliga. visserligen var de bara massa gamla kändisar men ändå. Kul som fan var de:D


Tjohoo Ronny ringde just och frågade om jag ville följa emd och träna ikväll. Så nu ska jag äntligen sätta igång med det på allvar:D Fi fan vad fit jag ska bli alltså;) Bara jag kommer igång med träningen så är det bra, behöver nån som drar igång mig lite och då gör lilla Ronny det. Han är så snäll:D


Jaja nu ska jag fara till jobbet. Ferdinand ska få följa emd till jobbet idag kanske. Har inte riktigt bestämt mig än. Men jag tror han ska få göra de. Så får han känna sig duktig också:P Fast jag tror nästan han känner sig mer duktig när han är hemma och sover än när han är på jobbet, ute på lagret eller


Kommentarer
Postat av: Lina

vad bra att du hade kul :p hihih

2008-10-24 @ 08:28:51
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0