Lista snodd av Alex

Fullständigt namn: Malin Charika
Född: Tjaa jag antar väl de, men inte här i detta land iaf
Bor: I en kompis lägenhet i väntan på min egen
Familj: Föräldrar, tvilling syster, Ferdinand, Troja, Fiskarna, mormor, morfar, faster, farmor och kusinen

Tror på: Mig själv och allt som verkar kul och intressant
Tror inte på: Dumma människor
Roas av: Säg vad jag inte roas av:P
Oroas av: framtiden
Stolt över: Hm... vet faktiskt inte
Missnöjd med: Ganska mycket
Skulle aldrig: Knarka
Okänd talang: Om jag skriver den är den inte okänd nå mer
Mina bästa egenskaper: social och allt annat som är bra i måttliga mänger
Mina sämsta egenskaper: För snäll, givmild och tror alltid de bästa om folk, vilket jag vet att man inte bör göra alltid. tyvärr
Laster: rökning, alkohol, och sånt där gott som man kan äta... inte alls bra
Kör: Malins rääzer
Drömmer om: Att ha ett bra jobb med topp lön, hus, man, barn, fina bilar, vara smal, ha massa underbara hundar och tävla med dom i olika saker.
Ser: en dataskärm, tangentbord, en mugg med varm choklad, två hundar som busar och massa mer som finns i v-rummet.
Lyssnar på:Bruce Springsteen, Dancing in the dark
Förebilder: Måste man ha såna? Kommer inte på nån just nu så här på rak arm.
Årstid: tittar jag ut genom fönstret så ser det ut som att det är jävligt kallt, en kall höstdag med frost och massa sånt. brrr
Ångrar: Att jag gjort vissa dumma saker i mitt liv, att jag inte gjort det jag velat och tagit tag i viktiga saker tidigare
Favoritmojäng: Mobilen eller datorn
Motto: hmm... vet inte...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du måste ju vara stolt över att du klarat en sommar på SSAB! :P

2008-11-01 @ 23:43:19
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0