Helgen

Vilken helt fantastisk helg jag har haft, Fredag hade jag ju miin seriösa dag, for och körde nå fyllisar senare på kvällen och sen sov jag. Jobbade lördag och sen var det party:) Vi var hemma hos angelica som jag jobbade med i sommras på SSAB. fan så skoj de var, lite ssab folk, lite olika vänner till mig och lite vänner till angelica. Sjöng singstar och hade svin kul. Var kul att träffa lite nya ansikten. Fia och Sandra kom dit också. Det är första gången jag festar med Sandra och vilken liten party pingla hon är, jag MÅSTE festa men henne igen de är ett som är säkert iaf:D
Senare på kvällen drog vi in till stan och gick på olivers, där tappade man bort alla. Var hur mycke folk som hellst på Olivers ju.
Efter krogen for jag och Danne till matstället och skulle köpa pizza. När vi var utanför matstället så var de nån ful dum gubb-fan som frågade om vi hade eld, vi sa nej att ingen av oss rökte. Sen började dum-fan ifrån helvetet fråga om jag var transa. Dra åt helvete så förbannad jag blev då. Bad dum-fan ifrån helvetet dra åt helvete och frågade vad fan som var fel på han att han var sjuk i huvet och allt vad jag då sa. Hade tänkt smälla till ful-fan men Danne slet tag i mig och drog in mig på matstället ist. Var nog lika bra de. Annars hade mina naglar gått av och säkert så hade den där fula dumma gubbjäveln spöat mig. Fast de hade nog varit skönt att få slå av sig lite aggresioner på han tror jag. Men jag menar hur fan kan man fråga en vilt främmande människa om personen är transa. Jag tog det som en föroöämpling. Alltså dom som är det får vara det men kalla inte mig för saker som jag inte är. Fan vad arg jag blev på de där fula äckliga miffot.

Jaja nu ska jag fixa nå mat i magen och sen åka till jobbet
 


Kommentarer
Postat av: Lina

hih du verka hahaft kul :P fan vilket trög gubbjävel!!!! Du skulle ha knäat han, å sen sagt "oj skulle bara kollaomd uvar en trans" men tydligen int :) å seå gått. hihi

2008-10-27 @ 13:03:29
URL: http://lilalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, måste säga att jag såg fullare ut än vad jag var, men ett som är säkert, JAG MÅSTE UPPSÖKA ETT SOLARIUM ;P tack för en kul kväll Malin ;)

2008-10-27 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0