Seriös dag...

Jaha nu har man äntligen kommit hem och kan ta det lugnt en liten stund. Har varit 3 svängar till byn idag med massa grejer från lägenheten. Vi ska tömma den helt i helgen och städa ur den till veckan. Nästa helg kommer dom som köpt den och ska flytta in. Så till veckan blir det att bo med Micke hos hans föräldrar på Björx men sen blir jag byfåne igen ca 1 månad:D Känns helt fantalastiskt:D Byn är som ändå det bästa:D
Idag har jag och Madde tvättat bilen och städat den helt noga och seriöst så nu är det fin bilen igen. Den ser inte ut som en Dalmatiner nå mer utvändigt heller. Känns bra bra.

Jo... Jag har varit helt snäll idag mot Madde. Hon har fått en pajform och köpt en spegel pidestal av mig som hon ska ta med sig ner till karln hennes i Uppsala när hon åker dit nästa gång. Hoppas bara han tycker om de annars blir jag nästan lite besviken på han och måste morra åt han nästa gång han kommer upp:P Haha

Jag och Ferdinand ska ut och gå med Sandra och Gizze på ca en halvtimme. Vi ska ta en lite längre prommis. Ska bli jätte skönt både för mig och Ferdinand. Han har itne fått vara ute så mycket idag så det blir säkert jätte uppskattat från han.


Har fått nå brev från arbetsförmedlingen idag så imorron blir det att dimpa förbi dit och få lite klarhet i vad som stod för jag fattade inte så mycket:P haha men det är inte lätt att vara blond ibland fast jag egentligen inte är det. (inget illa menat mot det blonda folket)

Men nu ska jag fixa iordning lite saker innan vi ska ut.

Puss och hejs leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0