Nyförlovad

Tjohoo vad jag är lycklig! I förrgår var det alla hjärtans dag och då friade Micke. Han hade köpt västa fina ringen och jag anade ingenting alls. Jag höll nästan på börja grina för att jag blev så glad. Det var helt fantastiskt. Tyvärr var ringen lite för stor så i fredags (igår) var vi in till stan och beställde en i mer rätt storlek:P Hon som jobbade där sa det att det var bäst att vänta med gravyren utifall att nya ringen inte skulle vara rätt i storlek iallafall. Det lät ganska vettigt tyckte vi. Så nu väntar jag bara på att dom ska ringa från Fritz Olsson och säga att ringen har kommit:D:D Idag har Mickes mormor & morfar, föräldrar och bror varit hos oss en sväng. Och dom hade med sig värsta fikat :D*gott gott* Gammlingarna ville kolla hur det såg ut i lägenheten efter att vi gjorde om i sommras. Vi ska juh flytta till "rätt sida av stan" till Skurholmen nu snart så det var sista chansen för dom att komma och hälsa på oss här. Nä jag ska försöka göra något vettigt, ska försöka kolla hur man designar om här lite. Alex skulle hjälpa mig med det någon dag men det skadar ju inte om jag har tjuvtränat lite i förskott;) Hon kanske blir helt imponerad av mig;);) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0