Nu händer det grejer...

Nu var det en stund sedan jag skrev och det har faktiskt hänt en hel del grejer sen dess. Mamma och Pappa har kommit hem från Thailand i Lördags. Hämtade dom från flyget och pappi var fan brunare än mig, visserligen en annan brunfärg men ändå *jävla gubbe* Dom verkade ha haft riktigt skoj och var nöjda med resan och det var ju bra det iaf.
I lördags jobbade jag på Malmen på SSABs klockfest och serverade. Det var svin skoj och alla som jobbade där ver helt trevliga och roliga. Det är ju alltid bra med arbetskamrater man trivs med.
Vad med har hänt... jo vi har tömt lägenheten på snövägen och ska bara städa ur den av det vi har kvar att städa. Så nu bor vi hos Mickes föräldrar som också bor på Björkskatan, och här ska vi bo fram till 1:a april. Fast om jag blir less på svärföräldrarna så då åker jag och bor i bojn med mor och far istället.
Det var väl det enda som hänt i väldigt korta drag.
En sak har jag glömt, jag var och hälsade på faster igår, kusinen är uppe i norrland nu så jag passade på att träffa han. Han drog iväg på stan med jag trodde jag skulle bli hos faster hela dagen men pallade inte med det pga katterna hennes tyvärr:(  ALLERGI HELVETE!!!!!! Faster fyller år idag så jag ska väl dit en sväng idag tillsammans med syster tror jag. Visserligen fick hon blommor, bok och smörgåstårta av mig igår men då får jag äta smörgåstårta om jag kommer till henne idag... Mumss....
Jaja nu sk ajag försöka göra nå vettigt.

Puss och hejs leverpastejs

Kommentarer
Postat av: Elin das hundvän

Tjena bruden! Inte visste jag att du har en blogg, nice! Hur är livet? grattis till förlovningen förresten!! Hade ingen koll där heller. ;)
Hoppas allt är väl, vi kan väl hänga någon dag? pEace!KRAM!

2008-02-28 @ 22:07:20
URL: http://www.elun.blogg.se
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!

2008-03-03 @ 15:07:09
URL: http://skvallerblaskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0