Kan inte sova...

Alltså jag kan verkligen inte sova,  är inte minsta lilla trött eller nånting. Men jag MÅSTE sova men det går inte... HJÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad FAN ska jag göra?!?!?!?!?!?! Jag hatar när det blir så här att man är vaken hela nätterna och sen "måste" man vara vaken på dagarna för att det inte ska bli helt fel... Svin jävla jobbigt:(
Men i brist på annat så hittade jag en lista på Alex blogg som jag snodde av henne;) *Hoppas hon inte blev arg* Men om hon blev det så får hon en bamse gosig kram av mig nästa gång vi ses:D

2007 års lista!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
♥ Hmm... jag vet inte... jo jag gick skola i Älvsbyn:P

Höll du några av dina nyårslöften?
♥ 2 månader höll jag sluta röka och dra ner på festandet:P Men sen i slutet av året de sista månaderna så drog jag ner på festerna väldigt mycket faktiskt:D

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
♥ Jopp:D Malin fick sin lilla sötis Liam och...hm....några fler fick också påökt:D

Dog någon som stod dig nära?
♥ Nix och lika glad är jag för det.

Vilka länder besökte du?
♥ Finland

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha 2008?
♥ pengar
♥ jobb
♥ en till hund

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
♥ 5:e Januari och den helgen

Vad var din största framgång år 2007?
♥ Framgång...hm...inte den blekaste...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
♥ Axeln ur led och sen har man väl åkt på någon förkylning, magsjuka och sånt där som går hela tiden

Bästa köpet?
♥ Bra fråga, ta nästa!

Vad spenderade du mest pengar på?
♥ bensin
♥ mat och hushåll
♥ shopping och nöjen
♥ Ferdinand

Gjorde någonting dig riktigt glad?
♥ Ja det tror jag väl...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
♥ Jag har faktiskt ingen aning...


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
♥ Lite både och faktiskt...

Vad önskar du att du gjort mer?
♥ jobbat
♥ tjänat pengar
♥ sparat pengar

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
♥ slösat pengar
♥ massa mer onödiga saker

Hur tillbringade du julen?
♥ tillsammans med Mickes familj för första gången

Blev du kär i år?
♥ Nä, det var jag redan...eller räknas det med hundar?

Favoritprogram på TV?
♥ Simpsons
♥ 2 ½ men


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
♥ har jag ingenting skrivit, har jag ingen trampat på tårna...

Bästa boken du läste i år?
♥ räknas skolböcker?:P

Årets bästa film?
♥ Simpsons filmen kanske?

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
♥ Inte den blekaste, tror jag gick över till syrran på eftermiddagen/kvällen och käkade tårta...

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
♥ en hel del

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
♥ Den gamla vanliga, jeans, sport...

Vad fick dig att må bra?
♥ Micke och Ferdinand

Vilken kändis var du mest sugen på?
♥ jag vet inte.. men Johnny Depp har det aldrig varit fel att vila ögonen på;)

Vem saknade du?
♥ Emelie Lejon, Farfar, Kim...


Kommentarer
Postat av: Joanna

Nämen titta så fanns du här också :D.. Jättefint har du fått!

2008-02-18 @ 21:06:38
URL: http://joannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0